Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

maandag, mei 14, 2007

Tell me why?

I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
Tell me why?
I don't like Mondays.
I want to shoot
The whole day down.
(Boomtown Rats)

Toen ik vanmorgen met kleine oogjes en een slaperig hoofd tegen de (echt verbazingwekkend harde)kast in mijn badkamertje liep, kon ik het al raden: "dit wordt een lange, pijnlijke dag!"

En jawel... alles waar ik aan begin loopt gewoon fout. Van het toetrekken van de voordeur vanmorgen (mijn sleutelbos en vooral dan het "houtouw" eraan bleef tussen mijn deur zitten, vrij belachelijk, vooral omdat ik eerst niet helemaal door had welke mysterieuze kracht me steeds terug naar mijn deur trok) tot het zitten op mijn bureaustoel (je wil het echt niet weten...).

*zucht*

update (16u15): collega heeft me beloond met een lekker chocolaatje. Ik moet er echt wel zielig uitzien. Of uitgehongerd ofzo, maar dat kan ik me niet voorstellen ;-)

update (16u28): morgenavond moet ik naar een debat in Sint-Truiden. De routeplanner van de lijn deelde me net doodleuk mee dat hij geen oplossing kon vinden voor mijn route Sint-Truiden -> Gent Dampoort vanaf 22u. Maar ik blijf nog met heel wat vraagjes zitten: Zouden daar leuke hotels zijn in Sint-Truiden? Kan ik tegen morgen nog een rijbewijs halen? Of een vliegbrevet? Ligt Sint-Truiden eigenlijk nog wel op deze wereldbol? Of eerder op 't randje?

Het wordt een lange korte week...

*verlang heel hard naar superlange weekend*

2 Comments:

  • At 8:21 p.m., Blogger wobble said…

    heeft echt iedereen vandaag een rotdag gehad?

     
  • At 9:43 a.m., Blogger Sarah said…

    Tuurlijk niet! Weet je wie geen rotdag heeft gehad?

    - mijn overbuurman die me zag sukkelen met het "houtouw" tussen de deur.
    - de conducteur die me verveeld aankeek toen ik mijn abonnement ondersteboven hield.
    - mijn collega's die me van mijn stoel zagen donderden.
    - Eddy Wally (zomaar, omdat die zich overal geweldig amuseert)

    En er zijn er ongetwijfeld nog...

     

Een reactie posten

<< Home