Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

woensdag, mei 02, 2007

If we took a holiday...

... Took some time to celebrate
Just one day out of life
It would be, it would be so nice
(Madonna)


Mijn vakantiegevoel wil niet weggaan vandaag... en ik heb de hele tijd zin om dingen omver te kegelen met houten stokken.

Misschien komt het omdat ik sandalen aanheb? Van sandalen krijg je toch altijd zo'n vakantiegevoel, niet? Of misschien had ik net beter geen chocomelk gedronken. Want als je chocomelk drinkt op een doordeweekse werkdag, dan zoek je het natuurlijk.

Maar één ding weet ik zeker: was het zonnetje nu niet zo lekker op mijn rug aan het schijnen, dan had ik nu waarschijnlijk al mijn artikel af... *loom*

update (11u19): bijna 20 na 11 en ik loop ondertussen op mijn blote voeten rond... niet echt bevorderlijk voor het verjagen van mijn vakantiegevoel. En wie weet wat er nog allemaal volgt? Spannend!

update (13u27): een broodje met tomaat en mozarella! Mijn vakantiegevoel wordt alleen maar aangewakkerd. Wat er nu nog ontbreekt? Een caïperinha uiteraard! Dat doet er me aan denken dat we volgende zaken vooral niet mogen vergeten meenemen op weekend:

- rum
- limoenen
- ijscrusher
- rietsuiker
- gin
- tonic
- bak vedett
- witte wijn
- KUBB
- risk
- party animals
- munchkin
- koehandel
- ...

Ah en misschien iets om te eten en goede stapschoenen uiteraard! ;-)