Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

donderdag, november 23, 2006

REAMONN - Tonight


Het wachten op dinsdag maakt me hier langzaam zot. Hoe vaak per dag moet je eigenlijk gillen voor je in de psychiatrie wordt opgenomen? Ik zit nu aan 2 schreeuwen per uur... Hoe meer ik erover nadenk, hoe slechter ik het sollicitatiegesprek vond. Ik kan echt aan niets anders meer denken. Het is al zo erg met mij gesteld dat ik helemaal melig word en naar dit soort nummers luister. Het ergste is vooral dat ik het nummer nu ook nog es fantastisch vind, 16 keer na elkaar kan beluisteren en dat de man bovendien een ontzettende druipsnor blijkt te hebben!

Hellup...

1 Comments:

  • At 12:50 p.m., Blogger wobble said…

    ... dan vind je de job van je leven, en dan ben je weg natuurlijk ...

     

Een reactie posten

<< Home