Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

zondag, november 12, 2006

Here you go way to fast, don't slow down you're gonna crash...

Is het me toegestaan iets te schreeuwen naar al die mensen die beweren dat een theoretisch rijexamen zo simpel is als de vlag van Libiƫ (jahaa googelen die handel): "Goe zot!". Echt waar ik kan compleet niet uit aan al die verkeersregels. Welke geregelde IKEA-bezoeker maakt het ook wat uit dat een bestuurder minstens 0.55m zitplaats moet hebben en zijn passagier 0.40? En puur uit principe zal ik ook steeds claxoneren overdag in de bebouwde kom wanneer ik iemand wil inhalen. Dat mag namelijk en het lijkt me gewoon veel opwindender dan een beetje te zitten pinken. Wie weet zwaai ik er zelfs ook nog wat bij of gooi ik wat kushandjes! Dat komt sympathiek over enzo...
Gisteren sloeg ik bijvoorbeeld compleet in de knoop bij het hoofdstuk over de verschillende soorten verlichting op een auto. Puur uit frustratie dan maar even een kijkje gaan nemen aan onze auto, op zoek naar de mistlampen! Komt de buurvrouw me vragen wat er kapot is .... "de mistlampen zijn verdwenen". Maar gelukkig was Sarah er om me nog wat verkeersles te geven :-) Wel spijtig dat je niet zomaar mag rondrijden met zo'n leuk oranje zwaailicht, heel teleurstellend die verkeersregel!
Maar goed, morgen wil ik dus dat examen es afleggen. Weet alleen niet of ik ook echt rondgeraak met al die leerstof. Zal ik echter nog geloofwaardig zijn, wanneer ik, voor de zoveelste keer, het examen niet afleg? Een persoonlijk dilemma...