Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

donderdag, oktober 26, 2006

Vrienden van de poëzie...

Mijn subtiele ode aan het OCMW:

Zonder pree in portemonnaie
Op parlé naar 't OCMW
Olé Olé!

Met collier en decolleté
Bij de blasé balie-employée
Hatsikidee!

Een dwarsdoorsnee van het bedrijfspluimvee
Heeft iets mee van een Bouvier
Pedigree!

Na mijn exposé arrivée: acné en diaree als aardappelpuree
Ganzenleverpaté of rauwe Kipfilet?
plee!
Een vitaminedragee en hupsakee naar arbeiderscafé
beter prostituee, deejay of caberetier?
oh jee oh nee!


Ach, ne mens moet iets doen om de tijd tot 14u te overbruggen :)

2 Comments:

  • At 6:19 p.m., Blogger wobble said…

    troost u, er zijn zeker mensen die vallen voor de ongerepte charme van een modderschaap. En ik betwijfel dat die bij het ocmwee zitten

     
  • At 8:13 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik zwijmel in onovertroffen wijze voor jou, mothersheep. Zaterdag krijg jij wijn van wobble - kaas van zijn madam - een zwoele blik van de gehele gang

     

Een reactie posten

<< Home