Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

woensdag, oktober 11, 2006

My world's spinning 'round n 'round...

Ik hoop dat Mijnheer Wolters Plantyn vandaag wat vrije momenten in zijn agenda heeft staan, want de geschiedenisboeken moeten dringend herschreven worden. Naast het feit dat ik niet langer geloof in het bestaan van de Hittieten, zal ook het uitgebreide hoofdstuk over mij grondig moeten aangepast worden. Mijn verschillende heldendaden kunnen gerust behouden blijven, maar moeten misschien enigszins ingekort worden; 15 blz enkel en alleen over mijn schuif-fluitje-solo op ons laatste optreden is misschien ietwat overdreven en lokte heel wat jaloerse reacties uit van mijnheer Filips De Schone. Als hij er echter zelf bij was geweest...
Maar goed, ter zake.
Wat u nu zo snel mogelijk moet aanvullen, Mijnheer Wolters Plantyn: Sarah is op 10 oktober 2006 voor het eerst gaan spinnen. Jawel, ik ben me volledig vrijwillig in het zweet gaan werken op een stilstaande fiets. Hoewel... stilstaande? Eens goed vastgegespt in de pedalen, besefte ik plots (vooral na het bestuderen van mijn duidelijk afgetrainde omgeving, die reeds voor de les fanatiek zaten te fietsen, de uitslovers...) dat mijn handdoek en fles water beter in mijn bereik konden staan, dan zo eenzaam lager op de grond. Uitgespen leek me te veel werk, dus begon ik aan een reeks gevaarlijke manoeuvres die me bijna fataal werden. Het fietsen trouwens ook... Maar goed, ik heb gezweet en het was best nog wel leuk... dus: volgende week opnieuw!
And now for something completely different: nog even luid meebrullen met Hey van de Pixies.