Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

zaterdag, oktober 14, 2006

I'm waiting for the man...

Omdat ik vanavond waarschijnlijk opnieuw zal geconfronteerd worden met het volledige arsenaal aan mannelijke vrijgezellen in de vrienden/werk/buurtkring van mijn broer en schoonzus, even op voorhand beslissen op welke mannen ik nu weeral val. Dat maakt het voor mezelf dan ook weer even gemakkelijk om alle voorstellen af te wijzen. Met het argument "maar het is niet Wouter Deprez/Luc De Vos" geraak ik namelijk tegenwoordig niet meer zo ver . Een test dus. Een test op www.donna.be dan nog wel, dus de wetenschappelijke relevantie kunnen we al meteen erg hoog inschatten, which is nice :-)

"Jij smijt je het liefst in de armen van een SNAG. Deze Engelse term dekt volledig zijn lading: sensitive, new age guy. Hij blijft een man in hart en nieren, maar doet dit wel met een zekere flair en finesse, zonder daarom teveel parfum te spuiten of te lang voor de spiegel te staan.Een SNAG heeft de ideale balans gevonden: hij gedraagt zich als de perfect gentleman maar is nog steeds mans genoeg om in het openbaar aan zijn kruis te krabben."

New Age? Een man met gebatiekte onderbroeken dus, die me elke ochtend wakker maakt met zijn didgeridoo (haha) en die me later zal verplichten om van die superhandige uitwasluiers te gebruiken voor ons twee zonnekindjes: Halewijn en Persival. En dan nog een beetje openbaar aan zijn kruis krabben zeker... Fantastisch! Waar is dat dichtsbijzijnde klooster hier?