Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

maandag, november 13, 2006

Shiny happy people laughing!

Geachte mevrouw,

Graag deel ik u mee dat u zich bij de vergelijkende schriftelijke proef voorde functie van educatief medewerker opvoedingsondersteuning gunstig heeft gerangschikt.

Ik nodig u dan ook uit voor de mondelinge proef die doorgaat op maandag 20 november 2006 om 13.45 uur in onze gebouwen te Brussel. Gelieve u tijdig aan het onthaal aan te bieden.

Juiiiij! Woohooooo! Man, ik wil die job zoooooo graag!

2 Comments:

  • At 7:45 p.m., Blogger wobble said…

    wisselen?

     
  • At 9:38 p.m., Blogger Sarah said…

    Jij wil heel graag maandag naar Brussel om er eerst een eindje verloren te lopen (al moet het de tweede keer logischerwijs iets vlotter gaan natuurlijk) en dan een uur ondervraagd te worden door enge mensen met hypothetische vragen enzo? raren :p

    Of je wil die job? Dan zal ik je, net zoals die andere drie kandidaten, toch es stiekum tegen je hielen moeten stampen :p

     

Een reactie posten

<< Home