Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

woensdag, november 15, 2006

To brie or not to brie...

Ondanks mijn oorspronkelijke irritatie voor de "Maar gij weet dat ik een muis ben, en ik weet dat, maaaar zij weten dat nie"-reclamespot, me vandaag toch es volledig laten gaan en een kaastafel "Let it Brie" opgestart.
Eigenlijk vind ik het gewoon heel leuk om te zien wie welke kaas kiest. Volgens mij kan ik daar een volledig persoonlijkheidsonderzoek aan vast hangen... Es zien he... Sommige keuzes zijn echt zo voorspelbaar.
- Mevrouw Van Damme kiest voor de Damse kruidenbrie.
- Mevrouw Coppens, die haar liefde voor de Volkswagen Kever nooit onder stoelen of banken heeft gestoken, kiest voor Herbie.
- Mijnheer Maertens speelt op safe en kiest de Chimey met Bier. Waarschijnlijk zal hij het zijn die de hele avond op zoek gaat naar dat ene verstopte bierflesje in die blok kaas, waardoor u, zijn overbuur, volledig onder de brokken kaas komt te zitten.
- Mevrouw JocquƩ kiest dan weer voor Rochefort met zeewier en wordt vriendelijk verzocht zich bij een andere tafel aan te sluiten :p
EDIT:
- Joost kiest voor de belgoLIGHT jong!
- Mijnheer Saelens is duidelijk van plan de hele avond aan de korst te likken van zijn Beverse Hoevekaas gerijpt in streekbier.
- Gunnar hoopt waarschijnlijk dat zijn Le Moulin Rouge inclusief pluimen, dansereskes en zwierende benen is.
- Dat Mijnheer Hans een blauwe jongen is, dat wisten we al langer, maar dat hij ook openlijk zou uitkomen voor zijn Aspergillusschimmel (googelen die handel)... Veel plezier met je Bleu des Moines! Wie is trouwens die Mevrouw Van Melkebeke naast je? Wat zijn haar hobby's enzo? :-)
Ondertussen blijk ik 20 (edit: 55) vrienden en familieleden te hebben, waarvan ik enkele zelfs helemaal niet lijk te kennen. *zwaai naar mevrouw De Valkenaere en naar mijnheer Thelen* Leuk dat jullie erbij komen zitten!
Wie er nog niet tussen staat, zeker doen en nodig wat vrienden uit he. Selecteer ze, indien mogelijk, wel op het aantal decibels dat ze produceren bij het kaas verorberen. Zingen is toegestaan en zal sterk worden aangemoedigd, maar smekken is uit den boze...
Ah en wat ik ook nog even kwijt wou: Vandaag heb ik van half 12 tot omstreeks 14u30 met een pompoensoep-zoen op mijn wang rondgereden. Ik wil iedereen die me op dat moment gespot heeft eerst en vooral even melden dat dat geen vieze plek van een vieze ziekte was. Ook aan de bakker wil ik nog even zeggen: "bedankt voor het bemoedigende hoofdknikje, maar ik heb geen chronische plekkerige ziekte." De pannekoekenslag om geld in te zamelen, kan echter nog steeds doorgaan. Daar heb ik hoegenaamd geen probleem mee.

4 Comments:

  • At 10:18 a.m., Blogger wobble said…

    Tiens, en ik dacht dat ik de Chimay met bier gekozen had. :p

     
  • At 10:22 a.m., Blogger Sarah said…

    *geef nog wat emmers door aan wobble*

    vwalla, nu kan je wel weer wat verder zeker?

    :p

     
  • At 1:09 p.m., Blogger wobble said…

    emmers bier, mag ik hopen.

     
  • At 9:08 a.m., Blogger Sarah said…

    Tuurlijk! Enkele emmers ChimEy blijken een wondermiddeltje tegen een snotterdag! ChimAy daarenteggen helpt meer tegen een slijmkeshoest!

    *Bob Fleming*

     

Een reactie posten

<< Home