Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

zondag, november 19, 2006

All that she wants is another baby...

Morgen is het dan eindelijk zo ver en mag ik mezelf mondeling gaan bewijzen voor mijn job. Dé job die alles combineert wat ik wil: artikels schrijven, kinderen en psychologie. Die job is gewoon op maat gemaakt voor mij. Alleen spijtig dat drie andere mensen er waarschijnlijk net zo over denken. Drie mensen die ik dus kost wat kost moet uitschakelen. Natuurlijk dacht ik hierbij eerst aan geweld, liquidatie, publieke vernedering, maar een iets subtielere werkwijze leek me misschien wat meer aangewezen. Daar het bij een job als ouderbegeleider vaak handig is thuis te beschikken over een eigen gekweekte kroost, heb ik gisteren besloten me eens zo'n hoopje kindertjes aan te schaffen. Tegen morgen 13u45 dus. En liefst zo'n rost kindertje, met leuke krulletjes en sproetjes als het even kan. Het belooft een erg drukke dag te worden vandaag! :-)
Wie morgen rond 13u45 even niet weet wat gedaan (ik kijk hierbij naar niemand speciaal en al zeker niet naar de ambtenaren onder jullie), kan steeds een alternatieve gebedsdienst houden of een leuk offertje brengen ter mijner geluk...
*zemels*