Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

vrijdag, augustus 08, 2008

No woman, no cry! Eh!

Vanavond gaan we naar de nieuwe van Pixar kijken: Wall-E. Ik keek er al helemaal naar uit en al. Tot ik uit goede bron vernam dat ik 't zeker en vast moeilijk zou krijgen om m'n ogen droog te houden. Tja, ik ben een bleitmuil, maar vanavond gaan er vriendjes van vriendjes mee en en plein public hou ik me liever sterk en stoer en probeer ik die krop in m'n keel zo lang mogelijk weg te slikken*. Voor de zekerheid kies ik dus voor waterproof mascara , anders kom ik zeker en vast met panda-ogen buiten ...
* voor de insiders: en waarom moet ik nu plots aan het karaoke-gebaar van Yuka denken? ;-)

Waar ik met deze post naartoe wil? Geen idee. Een echte clou lijkt er niet aan te komen en de laatste zin heeft een enorm hoog "Bridget Jones" gehalte. Maar ach... iedereen mag tegenwoordig aan internet-vervuiling doen...


1 Comments:

  • At 1:38 p.m., Blogger Saar said…

    *helemaal verliefd op wall-E*

    Ik moest al bijna bleiten bij de trailers... Dat belooft voor tijdens het echte werk ;)

     

Een reactie posten

<< Home