Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

maandag, mei 21, 2007

Friday on my mind...

Monday morning feels so bad
Everybody seems to nag me
Coming Tuesday I feel better
Even my old man looks good
Wednesday just don't go
Thursday goes too slow
I've got Friday on my mind...
(Bowie)

Als je op maandag voelt dat je hard moet uitrusten van je proppensvolle, verlengde weekend weet je dat het een lange week wordt ;-)

Hoogtepunten van mijn verlengd weekend?
- the germans
- in slaap vallen bij "de collega's maken de brug"
- met een post-it (correctie: notablaadje + ducktape uit gebrek aan post-its) op je voorhoofd raden naar je diepere ik. Zijnde: een aarshaar, Cora van Mora, Ghringho, een paternosterbolleke, een tepelkloof...
- speculoosijs + aardbeien
- aan de eerste caïperinha's van het jaar slurpen
- KUBB spelen bij valavond: "Ja, ik hoor daar een pok!" -> "Dat was mijn been"

nota aan mezelf: Sarah overtuigen om zaterdag mee te gaan feesten op de jaren '80 fuif in de vooruit!

17u26: Oh helup! Dit kan hier nog wel even duren. Tegen morgen moet er een artikeltje af over een debatavond in Sint-Truiden. Blijkt nu dat mijn opnames wel heel erg stil zijn. *boor mp3-oortjes nog wat dieper in oor*

nota aan mezelf: met Kristien op café gaan!