Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

dinsdag, december 04, 2007

Ben ik een braaf meisje geweest?

Lieve Sinterklaas,

Vind jij ook niet dat ik dit jaar zo heel braaf was en al? Ik leerde m'n nichtjes dit jaar eens geen slechte manieren aan. Dat ik moest lachen als N. haar gloednieuwe "ondelbloek" op haar hoofd zette, was toch enkel maar normaal hè, lieve Sint? Volgens mij had Piet ook in z'n vuistje gelachen! Is dat trouwens jouw onderbroekje dat hij elk jaar op z'n hoof etaleert?
Nee, maar echt lieve mijnheer Sinterklaas, ik ben ook nog niet in de nabijheid van S. haar buik geweest! En daarmee ben ik blijkbaar de enige in België. Oh! En vergeet niet dat ik dit jaar geen ruzie heb gemaakt met m'n fantastische broers (laat dat kadootje maar komen Shi!). Een hele prestatie hè, Weledelgeboren Mijnheer Sinterklaas!?

Zal ik je dan even vertellen wat ik stiekem heel errug graag wil krijgen?



Ziet er leuk uit hè, Sint. Klik klik klik

Let je wel even op voor de rommel als je m'n appartementje betreedt? Ik zou niet willen dat u uw been breekt!

dikke zoenen,
Lieve en echt heel erg flinke S.

1 Comments:

  • At 7:37 p.m., Anonymous Anoniem said…

    WOEHAHAHAHAHAHAAAA

    Hehehe, lang geleden dat wij zo gelachen hebben bij het lezen van een brief.

    Alsnog een groet van uw goede vrind en misschien tot volgend jaar...

     

Een reactie posten

<< Home