Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

donderdag, februari 14, 2008

14 appelbomen in de zomerzon ...

7 dikke tranen op een bruidsjapon
15 zomersproetjes op een wang
2 enorme zoenen op de gang
En 36 liedjes waar ik veel van hou
En 24 rozen, 24 rozen, 24 rozen voor jou
Lalalalalala...
(Ramses Shaffy)

Ik heb ze gisteren al gespot op de trein, maar vanavond zullen ze met duizend keer zoveel zijn. Ze zullen me overrompelen en onder de voet lopen. Maar ik zal m'n ogen uitkijken, me verkneukelen en stilletjes in m'n vuistje lachen. En als het moet sta ik zelfs m'n plaats aan ze af. Dan kan ik me vrolijk stellen gapen naar al die mannen in kostuum die krampachtig een stoere en ietwat nonchalante houding proberen aannemen met hun bos bloemen.

*popel alvast uit volle borst*