Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

donderdag, januari 31, 2008

I smell sex and candy...

M'n marshmallow parfum heeft net z'n laatste "psssjjtt" uitgeblazen.

- Gedaan met ruiken naar schuimpjes.
- Gedaan met horny honden die m'n been in het wilde weg verkrachten. Er kwam alleerst geen voorspel aan te pas! *nog steeds een beetje in chock* Opvoeden die hond, L.
- Gedaan met "ja, ik heb net rijstpap gemaakt"-excuses bij de optieker.
- Gedaan met spontane Negerinnentetten-goesting bij omstaanders.
- Gedaan met aan m'n hals likkende daklozen in de metro...
- En al

Een tijdperk eindigt hier. *emotioneel*

*herpak mezelf*

Ach ja, ander en beter! Vandaag zag ik in diezelfde winkel: "chocolat" en "cocos" liggen. Dus wie weet doe ik wel eens zot en ruik ik volgende week naar Bounty's. Gelieve mij dan niet aan te klagen voor een ononderdrukbare goesting in exotische strandvakanties. Of neem me mee!

;-)