Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

vrijdag, december 28, 2007

Het meest vernieuwende spel van de dag

Gisteren op het kerstfeestje kregen we een lumineus idee: "Laten we eens "Wie ben ik?" spelen met allerlei soorten kaas!"

Ik zag het al helemaal voor mij. Alle vriendinnetjes uit 't middelbaar met een post-it op hun voorhoofd. Ben ik blauwgeaderde kaas? Ben ik Brie? Lig ik momenteel in mijn koelkast? Ben ik geitenkaas uit de Aldi? Heb ik ooit meegedaan aan het songfestival? Ben ik Beverse Hoevekaas met hazelnoten? Ben ik lekker bij een boterham met plattekaas en gueze? Ben ik Rochefort Jong Belegen? Ziet de korst eruit alsof ik beter vorig jaar was opgegeten? Ruik ik naar een aromatische collega?

Leuk spelletje voor op oudejaarsavond! *zet op planning na 00u05*
Onderstaande dame was anders ook creatief met post-its...

1 Comments:

  • At 2:58 p.m., Blogger wobble said…

    Komt onderstaande dame ook naar het oudejaarsfeest?

     

Een reactie posten

<< Home