Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

donderdag, december 27, 2007

"Choose Your Poison"

Ik loop er al enkele dagen over te piekeren: wat maak ik voor oudejaarsavond?

Hebben jullie misschien een voorkeur?

* hapjes
- olijvenbrood
- tom kaeng kai soep (kippensoep met galanga, cocos en koriander)
- börek
- garnalentoastjes met sesamzaad
- chinese spareribs
- Quiche Lorraine
- Griekse quiche met spinazie en fetakaas

*dessert
- witte en bruine chocolademousse
- gevulde soesjes
- limoenkaastaart met bodem van chocoladekoekjes
- rijstpap

Wat ik zeker al meebreng: massa's olijven en Yakitori spitjes.

4 Comments:

  • At 2:09 p.m., Blogger Shi Meng said…

    voor mij de tom kaeng kai soep en de limoentaart aub ...

     
  • At 6:00 p.m., Blogger wobble said…

    Ik ga voor een keertje niet moeilijk doen: van elks een stukje aub...

     
  • At 11:26 a.m., Blogger inge said…

    *kwijl*

    En waar was dat feest?

     
  • At 5:02 p.m., Blogger Saar said…

    Ik bestel ook het soepje en die limoentaart lijkt mij ook wel njammie.

     

Een reactie posten

<< Home