Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

dinsdag, december 11, 2007

I'm a genie in a bottle...

... Gotta rub me the right way, honey.

Gisteren werden we tweede op de quiz! Nee, niet tweede laatste (zowat ons streefdoel vorig jaar), maar echt gewoon lompweg tweede.

Ach, echt verbaasd ben ik daar niet over, hoor. Als je ziet welke drie genieën gisteren aantraden aan mijn zijde. Man man man. De Italiaanse componisten en straffe sporters met vreemde namen vlogen langs m'n oren. Ik zat erbij en keek er - met het nodige gegrinnik - naar.

Nee, de verrassing van de avond kwam van mijnentwege. Mijn zowat enige correcte bijdrage was: Stijn Stijnen. Stijn Stijnen! Een SPORTman die ik van toeten noch pluimen ken. Een bijna bovennatuurlijke ervaring, waar ik zowat het hele verdere vervolg van de quiz niet goed van was. Vandaar m'n minimale bijdrage uiteraard. *kuch kuch hoest proest*


2 Comments:

  • At 3:44 p.m., Blogger Shi Meng said…

    Is dat nu Stijn Stijnen ? Ik had er eigenlijk meer van verwacht ...

     
  • At 9:43 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Goh, wat een grap ...

     

Een reactie posten

<< Home