Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

donderdag, december 20, 2007

Snow [hey oh]

Iemand daarboven moet me graag zien én/of heel veel pellekes hebben! Want toen ik op m'n eerste verlofdag vers uit m'n bedje stapte en de gordijnen opende, mocht ik een heel fijn wit laagje sneeuw aanschouwen.

Zo gelukkig als een kind dat voor het eerst een chocotoff in z'n mond laat smelten (en die wat later van tussen zijn tanden mag prutsen), besluit ik die sneeuw zo nuttig te gebruiken als maar kan: tijd voor een sneeuwwandeling. Lekker warm aangekleed ga ik er helemaal voor. Ik trek de deur achter me dicht, zet enkele stappen, voel m'n kaken bevriezen, terug naar de voordeur, appartement binnen, zoek muts, paradeer met muts voor spiegel, besluit dat ze te belachelijke voor woorden is, muts terug in kast, schrijf op to do lijstje: "muts kopen die me niet extra-eierig laat lijken", appartement buiten en wandelen geblazen. Yesz!