Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

maandag, maart 31, 2008

Doctor doctor, please oh, the mess I'm in...

'k Heb het zitten! De 3 K's nemen sinds gisteren m'n leven over: Kotsen, Kakken en Koorts. De vloerbekleding tussen m'n bed en het toilet raakt langzaam uitgesleten. Vannacht heb ik zelfs even overwogen om maar wat op 't wc te slapen. Waar ik al die toiletinhoud blijf halen, blijft me een raadsel... maar goed, dit zal qua details wel volstaan, nee?

Vandaag dan ook voor 't eerst eens naar een nieuwe dokter moet stappen. Die van mij ging twee jaar geleden op pensioen en sindsdien heb ik blijkbaar nog geen nieuwe doc nodig gehad. Maar vandaag was 't dus eindelijk zo ver. Ik bel 'm op en zit niet veel later in de wachtzaal. Of... in de ruimte waarvan ik dacht dat 't de wachtzaal was. Ik had braaf de pijltjes gevolgd, maar was blijkbaar te snel op een stoel gaan zitten. Tot een heel schattig meisje met krullen me verbaasd aankeek en riep: "Mama, hier zit een mevrouw in onze gang!" *schamelijk*

Goed, ik zocht én vond de echte wachtzaal en ging er met dichtgeknepen billen zitten. Ik voelde het alweer borrelen in m'n darmen en ging alvast op zoek naar een toilet. Nergens één te bespeuren. *paniek*

Niet veel later mocht in gelukkig m'n klachten bij de doc op tafel smijten (figuurlijk natuurlijk). De diagnose? Buikgriep en thuis tot en met woensdag.

Update: 10u43 en ik ben het stilliggen al moe.

1 Comments:

  • At 4:24 p.m., Blogger wendieke said…

    Voortaan zoenen wij elkaar dus goeiedag op zondag hé!
    (énkel op zondag dus)

    Swanjeert u, en vergeet niet genoeg te drinken!!

     

Een reactie posten

<< Home