Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

vrijdag, augustus 08, 2008

Maak van een mug geen nijlpaard

Ik heb net weer aan lanceerbeheer gedaan in den bureau. Wat we deze keer hebben gelanceerd? Ik laat jullie even volgen:

- Ikke: Weet je wat ik niet snap?
- Collega's denken ongetwijfeld: Oh, nee! Daar gaan we weer!
- Collega 1: Zeg eens!
- Ikke: Dat ik m'n muggenbeten altijd maar in de loop van de dag ontdek.
- Collega 2 typt ondertussen alweer rustig en lustig verder.
- Collega 1: Euhm... ja?
- Ikke: Awel ja, ik sta op, nog een beetje moe, maar niets aan de hand. Trein op, trein af, inprikken, in gang schieten ... En dan ineens: muggenbetenjeuk. En hier zit alleerst geen mug! Tss en al!
- Collega 1: Maar ja, dat zijn uw antistoffen die ineens in gang schieten hè! Die zijn misschien wat trager...
- Ikke: Allez hupla! Vijf na twaalf en m'n antistoffen zijn ook wakker! Dat werd wel eens tijd... Was er misschien een feestje gisteren ofzo? Tss!

Iemand een nieuwe collega nodig? Ik weet niet hoelang n°1 en n°2 m'n lanceerbeheer hier nog gaan volhouden...
;-)