Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

zondag, mei 25, 2008

The sound of silence...

Ik weet het, ik weet het! Het is hier de laatste tijd een beetje stilletjes. Tjah, als je op 't werk de hele dag van een hoop lettertjes artikeltjes breit, heb je geen zin om dat thuis nog eens dunnetjes over te doen op je blog. Tijd voor beelden dus! Waar hebben we ons de laatste maand mee bezig gehouden?

Na zo'n twee jaar gezaag, vond ik eindelijk vriendjes bereid om te gaan minigolven in de blakende zon. Nota voor de volgende keer: zonnemelk meebrengen voor schouders van An.



















Onnozel doen blijft een constante...



















Terrasjes in de zon ook!














Een gezellig familiefeest kon er ook nog net bij.



















Wat draaiende Sandwisjen.



















Enkele BBQ'tjes...















En tussendoor even mijn paardenangst overwonnen op de 9 mei markt.

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home