Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

woensdag, april 30, 2008

Ik ben een bleitmuil...

... maar dat hadden jullie natuurlijk al lang door. Niets nieuws onder de zon? Of toch? Mij nog nooit zien wenen? Probeer het dan eens als volgt:

Handleiding ter laten bleiten van Sarah
Op nummer 1: Ga zonder mij naar een concert van Gorki in Leuven. Bel me op wanneer sexy Luc 'Mia' inzet en laat me het volledige nummer meeluisteren. *ril nu nog een beetje na* (met dank aan M.)

Op nummer 2: Trouw en/of zet een keischattig boeleke ter wereld.

Op nummer 3: Kijk met mij naar 't nieuws. Ik hou 't niet droog bij wenende kinderen en demonstraties tegen onrecht.

Op nummer 4: Maak me kwaad.

Op nummer 5: Kijk met mij naar romcom's, trouwprogramma's of de tekenfilm van Heidi in Tirol.

Op nummer 6: Vertel me op zondag dat 't bijna maandag is. *sundayblues*

Op nummer 7: Laat me chilipepers snijden en wacht tot ik in m'n ogen wrijf...

Veel succes!

1 Comments:

  • At 3:33 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Met plezier gedaan !
    M.
    ps : ik vond 'Anja' en 'KLieve kleine pirana' ook toppers

     

Een reactie posten

<< Home