Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

dinsdag, april 29, 2008

99 red balloons...



Zoals Alain Vandam het zo mooi verwoordde:

"Smaken verschillen, twisten bestaan, ik ben wie ik ben, en gij kunt op uwe kop gaan staan!"


Smaken verschillen wel degelijk. Maar toch was ik een beetje teleurgesteld in het nieuwe campagnebeeld van de Gentse Feesten. Een mooie foto, echt waar,maar ben ik nu de enige die bij dit beeld enkel kan denken aan een kinderlokker die z'n slachtoffertje opwacht? Nee, ik heb het er niet voor. Maar dat houdt me natuurlijk niet tegen om nu alvast smachtend uit te kijken naar m'n tien favoriete feestdagen.

1 Comments:

  • At 6:29 p.m., Blogger Shi Meng said…

    Hey ja ik vond het ook niet echt geslaagd... T'is niet echt feestelijk hé, is echt zo'n verstoten eenzame man (wat hij van plan is, daar had ik nog niet over nagedacht ...) Beetje flauwe affiche toch, misschien teveel volk vorig jaar ?

     

Een reactie posten

<< Home