Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

vrijdag, augustus 08, 2008

Have a happy period!

De nieuwe reclame van Always al gezien? Van een euh kut-reclame gesproken! Vrolijkheid, fladderende maandverbanden, badkuipen, huppeldepuppelgedoe, bloemen(geuren), pasteltinten...

En dan aan het einde: "Het is gewoon een teken van de natuur dat alles goed loopt..." (ofzoiets)

Weette, van mij mag die natuur me dat ook gewoon mailen of sms'en ofzo! Moderne techniek en al, weet wel...

3 Comments:

  • At 3:02 p.m., Blogger inge said…

    Wow! Blogdiarree?? Zoveel berichtjes ineens! Jippie ;o)

     
  • At 5:44 p.m., Blogger wobble said…

    Zijn de Russen in 't land?
    Hangt de rode vlag uit?
    Heb ge uwen brol?


    Het is blijkbaar wel in om dat aan de wereld bekend te maken. Raar wel.

    zie ook: http://www.lienweb.be/2008/08/06/vrouwelijk-probleem

     
  • At 6:38 p.m., Blogger annava said…

    Ooh ja, die reclame ken ik. Ik heb er mijn kussen naar gesmeten, niet dat dat de natuur gaat tegenhouden maar goed.
    Waar halen ze het

     

Een reactie posten

<< Home