Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

zaterdag, juni 02, 2007

Busy Bee watch the world go by...

Je staat op, kijkt door je raam en wat zie je? Ik zag deze morgen maar één ding: het is heerlijk KUBB weer! Ik loop door naar m'n living (en kom er licht hijgend aan, wat een afstand ;-)) en daar besef ik het weer: ik moet flink zijn en werken dit weekend.

Nu vrijdag moeten immers alle teksten af zijn voor ons volgende nummer en dat ziet er voor mij niet echt goed uit.

To Do:
- achterklap (ok)
- interview met K Vanparys (ok)
- interview met Groot Gezin (ok)
- tekst over zomerfestivals (ok)
- tekst over speelpleinwerking (ok)
- tekst over buitenlandse kampen (ok)
- tekst over tieners voorbereiden (ok)
- fietsenmaker (ok)
- DVDs the muppetshow halen (ok)

Update: Er bestaan mensen die af en toe eens iets vergeten, er bestaan warhoofden, er bestaan mensen die de hele dag met hun hoofd in de wolken lopen... En nog zo'n kilometer verder op dit continuüm kom je mij ergens tegen. Net naar de fietsenmaker vertrokken ZONDER m'n fiets. En pas na zo'n 800 m bedenk ik dat ik waarschijnlijk iets vergeten ben. Dom dom dom...

Update2: Oh jee! Net met m'n machientje voor online bankieren proberen zappen op tv. Ik verstrooid? Neeeeh...

1 Comments:

  • At 4:31 p.m., Blogger wobble said…

    Sorry, maar hier moet ik dus hartelijk om lachen...

     

Een reactie posten

<< Home