Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

dinsdag, september 18, 2007

Well I feel like they're talking in a language I don't speak...

Smalltalk... ik ben er echt niet goed in, maar ik wil het wel leren! Gisteren in de lift kreeg ik les van de meester Smalltalk hemzelve collega J.

Ooit deed hij al een uitermate fantastische uitspraak, zijnde: "principes zijn als vrouwenbosten, ze zien er steviger uit dan ze zijn!" (uiteraard afgesloten met het verplichte *speekselslurpgeluidje*)

Maar gisteren overtrof hij in de lift werkelijk alle verwachtingen.

Ping Pong, deuren open, iedereen schuifelt de lift binnen, kiest een hoekje uit zo ver mogelijk van de oksels van een ander, ping pong, deuren dicht, ongemakkelijke stilte, *paniek flitst door mijn hoofd: aaargh een stilte, ik moet iets zeggen en wel nu!*, nog iets langere ongemakkelijke stilte, ik overweeg een verdiep eerder uit de lift te stappen/springen, maar dan eindelijk de reddende woorden van collega J.:

"Ah u moet naar het derde verdiep, ik zie het aan uw recipiƫnt"



*proest*
*speekselslurpgeluidje*