Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

donderdag, augustus 02, 2007

vacature: 1 beslissingnemer (m/v) (Gent)

Besluitloos persoon zoekt: 1 beslissingnemer (M/V)(GENT)

Voor een labiele, besluitloze vrouw van 25 (!) die steeds terugkomt op haar beslissingen zijn we op zoek naar een beslissingnemer die (ook na hevige discussies op café) bij zijn standpunt blijft. Een vreselijk uitdagende job met een standplaats in Sint-Amandsberg, maar vrij vaak op verplaatsing in Gent en Brussel.

Je krijgt eerst een interne opleiding waar dieper wordt ingegaan op de details van haar voorgeschiedenis (met enkele bezoekjes op café waar je het noodzakelijke gezaag en gemekker over ex-vriendjes over je heen krijgt) en gaat dan mee op de baan om op elk moment beslissingen in haar plaats te nemen.

Verwacht:
Voor deze job met veel verantwoordelijkheid zoeken we mensen die moeilijk om te praten zijn en immuun zijn tegen oeverloos gezaag en labiele huilbuien.
- treinabonnement
- Talenkennis : Nederlands (Zeer goed) en Frans (uiteraard)
- In staat volgende woorden te vermijden: "kwarteeuw, relatie, toekomst"
- Goede kennis EHBL (Eerst Hulp Bij Lompigheid)
- In staat zijn volgende uitspraken te doen: "Sarah, je bent een bang mietje", "Sarah, dat maak je jezelf maar wijs", "Sarah, opgelet een trapje!", "Sarah, er hangt tandpasta aan je... euh... overal een beetje!"
- Kennis van "koken zonder fruit" is mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk

Ervaring : Heel wat ervaring met moeilijke mensen is een absolute noodzaak.

Biedt:
Interim met optie 'levenslang werk'
Vergoeding : Per beslissing
Tijdsregeling : Permanentie

Plaats tewerkstelling: standplaats in Sint-Amandsberg (overnachten mogelijk), weekdagen op verplaatsing in Brussel en avonduren en weekend vrij vaak in verscheidene herbergen in het Gentse.

Solliciteren: Persoonlijk aanbieden op café of terras.
Vermeld de referentie VacatureRef-"Ik ben zot"-IJMOVW

7 Comments:

  • At 8:32 p.m., Blogger Saar said…

    Ik ben zo zot!

     
  • At 12:01 a.m., Anonymous Anoniem said…

    lol

    tja der bestaan zo van die bollen die beslissingen nemen voor u ... dan moet ge efkes schudden en dan komt het juiste antwoord bovendrijven ...
    of ge moet efkes iemand aan u laten schudden :)

     
  • At 12:41 p.m., Anonymous Anoniem said…

    'k Voldoe aan geen ekele voorwaarde, maar dat overnachten staat me wel aan. ;-p

     
  • At 4:39 p.m., Blogger Sarah said…

    Iemand aan mij laten schudden? Waarom? Omdat ik zo nen bol ben ofwa? merci he :p

    ;-)

     
  • At 5:22 p.m., Blogger wobble said…

    Zeg gewoon altijd "ja". Volgens mij kan je nog leuke dingen beleven.

    Voila, probleem opgelost, een bezoek aan de psychiater uitgespaard, dat is dan 20 euro alstublieft (of wat verdient een beetje psych tegenwoordig?)

     
  • At 8:52 a.m., Blogger Sarah said…

    Ik zeg ook altijd "ja"...

    Maar dan zeg ik enkele dagen later "nee" en dan weer "ja" en dan weer "nee" en dan "misschien" en uiteindelijk zeg ik altijd "nee"...

    Het zou leuk zijn moest hetgeen ik voel eens overeenkomen met hetgeen ik denk en zeg... Maar nee, bij mij moeten dat weer eens drie volledig autonoom functionerende deeltjes zijn...

    Maar goed, bijna weekend...

     
  • At 4:19 p.m., Blogger patricia said…

    Misschien ken ik wel zo iemand...

     

Een reactie posten

<< Home