Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

donderdag, juni 21, 2007

Ik geef (me) over...

... wat zal ik voor je zijn
ik geef me over
bespaar me toch die pijn
of laat me hier maar staan
neem me, of laat me gaan
god, stuur me liefde
en ik beken je schuld
je vraagt me veel te veel geduld
(Clouseau)

Net gelezen: Wat doe je als je kind een flesje Shampoo opdrinkt?
- Geef het kind iets vets, bijvoorbeeld boter of melk
- Bel het alarmnummer 112, de huisarts of de apotheek
- Laat het kind niet braken

Dat kinderen zich op shampoo storten, vind ik niet zo'n vreemd gegeven. Ze bestaan in de lekkerste smaken: kaneel; mango, stervrucht en papaya extract; zwartebes, advocado en mango. Maar hoe laat je een (ongetwijfeld schuimbekkend) kind niet kotsen met de smaak van shampoo en een homp gezouten boter in z'n mond? M'n maag keert zich om in z'n graf bij de gedachte alleen al.