Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

vrijdag, juni 22, 2007

Virus of the mind...

I'm pretty happy, living in my
My own sweet time, living in my
I'm pretty happy, and I don't need your
Virus of the mind
Your virus of the mind...
(Heather Nova)

Hoe een mens toch steeds weer zit te associƫren...

Net typ ik over het Rotavirus: "zeer besmettelijk, voornamelijk door contact met besmette ontlasting"

En wat denk ik? "Oh sjit, dit weekend moet ik echt wel mijn belastingsbrief invullen"

Gisteren even een korte bevraging in mijn nabije omgeving gelanceerd en blijkt dus dat iedereen dat al heeft gedaan. Maar goed, zaterdag will be the day! En wie ook last heeft van uitstelgedrag, mag me gerust komen vergezellen! Ik zorg voor koffie, koekjes en een boekhouder aan de andere kant van de hulplijn. :-)