Moederschaap Op Stal

Een bouwvallig plekje om al mijn geblaatsel te plaatsen.

vrijdag, september 28, 2007

TIME! Is marching on...

And time.. is still marching on.
This day will soon be at an end and now it's even sooner.
And now it's even sooner.
And now it's even sooner.
You're older than you've ever been.
And now you're even older.
And now you're even older.
And now you're even older.
(They Might Be Giants)

Net daalde een ietwat bevreemdend gevoel over me heen. Bij mijn loonfiche (juij! terug geld!) stak ook een ander briefje. Blijkbaar doe ik sinds ik vast in dienst ben ook een pensioensparen. Klinkt wel heel erg volwassen voor mij, hè! Maar plots valt mijn oog *pok* op dit:

Voorziene pensioendatum: 01/08/2047

Midden in de zomer dus. Leuk, kan ik meteen op terras (wie komt mee? schrijf het al in jullie agenda!)Maar ook: 2047!!!!!!!!!! Da's 'k weet nie hoe ver in de toekomst jong! Pfieuw. Zal ik zo iemand zijn die met de jaren mooier wordt (er zijn echt zo mensen!)? Zullen er nog salontafels zijn? Zijn de sanseveria's dan al uitgestorven? En jullie? Wat zal er van jullie geworden zijn?

Eigenlijk ben ik nog wel piepjong hè, ondanks mijn kwarteeuw!

;-)

1 Comments:

  • At 10:32 a.m., Blogger wobble said…

    Ik doe het in 2036. 't Is al bijna zover... Hoeveel keer slapen is dat nog?
    Helaas gaan we tegen dan moeten werken tot we 70 zijn...
    2041 dus.
    Maar tegen dan moeten we werken tot we 75 zijn...
    2046.
    En tegen dan...
    ...

     

Een reactie posten

<< Home